poniedziałek, 8 sierpnia 2011

skimboard♥

kocham kocham kocham skimboard < 3
niedawno kupiłam deske skimboardowa i prawie codziennie jezdze na plaze
jezdzic na desce jestem meeega podjarana
bo niedawno nauczyłam sie triku!!!!!!

ania ja ci nie wiem co zrobie  jak chociaz raz nie pojdziesz z nami na plaze przyrzekam!!!!!!!!!
i wez aparat! aparat to nasz nowy przyjaciel! 
ania pojutrze ma byc ladnie wiec bezgadania jedziesz z nami na plaze!
D
O
W
I
D
Z
E
N
I
A
 



I

D
O
Z
O
B
A
C
Z
E

N
I
A


A
N
I
A
!


Szarlota ♥

Szarlotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa < 3
poprostu bajka < 3
a wiec w szarlocie było meeeeeeeeeega
byłysmy w domku we cztery ja bylam w pokoju z ania xd
ahahahhahaha ciagle przypominam sobie twojego patyka na scianie i floret ahahhahahhahahhahahhah
słaba jakosc bo robilam to telefonem bo ktos nie wzial aparatu! <ania>

było baaaaaaaaardzo fajnie oprocz <ania wiesz czego lub kogo xd>
aaaa szarlotka ♥w szarlocie♥ jest meeega dobra
wiec ogolnie bylo baaaaaaaaaaaaaaaaardzo fajnie ;p
lody u bosmana, szarlotka w tawernie,prawo dżungli w domku hahah
ania pamietasz łukasza? ahahahhahahahahaha
nmg z tego ;D
albo na pierwszej dyskotese sexualną puszczali z 10 razy < 3 >
albo jak dj<był beznadziejny> puszczal jakies glupie piosenki to
ja jestem GENIUSZEM i usiadłam na podłodze i potem wszyscy siadali i buczeli
albo jak juz sie zmęczyłam ja z ania sie połozylysmy na podlodze
i tanczylysmy rekami hahhaha
albo jarekdance hahah nmg z tego
a na koniec jak kazdy szedł do domków to wszyscy spiewali:
seksualna, nebezpechna, nepokirna,
ta bezzaperechna, spokushayu, nastupayesh,
tse naykrashcha nich ty dobre znayesh
poprostu było fajnie!
ale niestety lub naszczeście wyjechalam szybciej bo na ślub szłam
i jak wychodziłam to niemoglam z beki delalole i pare osob z 5 klasy zaczeło mi klaskac hahah
hahahahahahhahhaha
nmg
tekst szarloty : swędzi cie coś?
było meeeeeeeeeeeeeeega
 dobraNOC!!!!!!




wtorek, 19 lipca 2011

.

tak wiem dlugo niepisalam ale wszystko (cale wakacje ) opisze na poczatek wrzesnia to
DO ZOBACZENIA!

środa, 22 czerwca 2011

najlepszy tydzien!

ten tydzien <trzy dni> byly najlepsze,chociaz na 100% bedaa  lepsze
np. dwa tygodnie w szarl.ocie!


opowiem wam te trzy dni!
zaczne od poczatku czyli,


poniedzialek:
rano mielismy przyjsc na 9.00 do 11.00 do szkoly
,zeby stroic sale na dyskoteke,chociazz itak tego nie robilismy,bo siedzielismy  godzine w sali!
i ogladalismy zdjecia w ani aparacie,bawilismy sie balonami, a potem moglismy se pojsc
i ja z ania napoczatku zbieralysmy podpisy do karty obiegowej,
a potem poszlysmy oddac karty na oboz do SZARLOTY <3
i zobaczylysmy, ze 3 g. ma probe poloneza wiec poszlysmy usiasc na schodach,
i ogladac a potem przyszly maja i ania i razem ogladalysmy!
a nastepnie poszlysmy do mnie i do ani na podworko i napoczatku gralysmy w duszka













to jest zabawa w duszka xd niewiem czemu ale lubie to!



, potem
marcin przyszedl i wszystko sie zaczelo a tak dokladniej to to:














oto SUPERMAN!
marcin i maja skoczyli a ja i ania jak zawsze opuznione xd

wow ania nie patrzylam do gory tak jak zawsze! tylkoo w bok! ;d
ja na zegarek patrze bo jak zawsze  nie wiem ktora godzina xd
ania z czego sie smialyscie? bo zapomnialam? xd




a po pieknej sesji poszlismy na dyskoteke na koniec szostej klasy!

 wezyk na dyskotece
musze przyznac ze nie myslalam ze bedzie fajnie a tu niespodzianka!
i na koniec <na ostatnie piosenki> ja ania i mikolaj robilismy supermena!
i tez patrycja mnie gonila bo serpentyny mialam na sobie i ona tez chciala a jak mnie zlapala
to mi we wlosy to wczepila xd fajnie bylo


po imrezie mielismy zdjecia  klasowe robic ale zostalu 4 osoby: ja,marcin,ania i mikolaj
i tak wygladala nasza sesja!

nie znowuuuu! ania pomoz znowu patrze w niebo!

akuku!
marcin najlepszy xd

to zdjecie mi sie podoba!
hahahha znowu!!!!!!!

od najmniejszego do najwiekszego<jestem takiego owzrostu jak mikolja,ale go kolana bolaly i ja musialam kucac xd>

to mi sie tez bardzo podoba!! <3
  
i na koniec wkleje moje dwa zdjecia! xd ;d

a potem do nas na poodworko poszlismy i napoczatku jezdzilismy sobie naszymi samochodzikami <lol>
a potem kazdy pokolei turlal sie z gorki w takim iglo hahha bk byla
potem gralismy w glupiego jasia frezbie i oczywiscie marcin je zlamal!
jak zlamal to potem musielismy grac pilka!
i tak oto minal namdzien <3


wtorek

we wtorek rano poszłam na kiermasz sprzedac dwie ksiazki!
i sprzedalam 1 hahaha <lol>
potem poszlismy :ja mikolaj i ania do maca! do tego gdzie jest winda!
ja zamowilam mcwrapa i frytki! i mialam naklejki! aaa jeszcze jedna zolta bede miala to pojade na wycieczke ahahha <ta jasne>
i kurde dalam jednemu ptaku frytke to potem chyba dziesiec przylecialo i ania ze mna rzucala im ffrytki!
potem skoro winda byla zajeta nudzilismy sie i mikolaj robil zdjecia! motorom! <zal>
i stwierdzilismy ze pojdziemy do alfy!
w alfie mikolaj zlamal pudelko z medalem w sklepie ale ciiiii!
i poszlismy do empika a tu nagle kasia z siostra kupowaly cos dla taty!
i poszlysmy z nimi na lody kupilam se dwie galki smietankowe i cytrynowe mmmm... ale w grycanie sa lepsze
;d
potem mielismy isc do media marktu ale poszlismy znowu do maca na sheka i do windy<bo wolna byla!>
i ania byla babcia mikolaj wujkiem jaga dziadkiem kasia  mama a ja dzieckiem <lol>
i bylo fajnie bk byla!
a potem do domu na nasze podworko i robilismy to co zawsze u nas na podworku ;P
a jeszcze kajtek prezyszedl i gralismy ja ania i mikolaj i kajtek w glupiego jasia a potem do domu!


sroda
KONIEC ROKU!!!
oczywiscie do kosciola potem apel i potem w klasach zakonczenie dostalam swiadectwo! <oczywiscie z paskiem xd> niechce sie chwalis ale mialam srednia 5,3!!!!!
i dostalismy tez ksiazke! ja dostalam most do therabitti i fajna jest!
i rafaello takie duze!
i oglolnie tak dziwnie ze juz koniec roku! ;O
i juz szarlota za dwa dni!
aaaa przepraszam ale to ostatni post!bo dopiero za dwa tygodnie napisze! bedzie pewnie dluga notka
bo bedzie szarlota  <3 
w niedziele o 14.00 zacznie sie kljz\bglizo.xvj  ozlbieiyjkzudbuzi niewiem co ale bedzie zaje****e
jeszcze tylko jutro karimate musze kupic
wiec
DO ZOBACZENIA ZA DWA TYGODNIE!!! <3









poniedziałek, 20 czerwca 2011

jestem meega zmeczona po dzisiejszym dniu wiec napisze meeega dluga notke + wkleje zdjecia!jutro,bo
jutro bedzie sie dzialo!!!!!!!!! ;d <3

przepraszam przepraszam przepraszam ale mi sie dzisiaj nie chce pisac bo jestem zmeczona [rzyrzekam ze jutro to zrobie!

meeega dzien!

dzisiaj bylo meeeeeeeeeeeeega !!!!!!
z marcinem ania ania i maja!
niemoge z tego filmiku z iglo(potem go wkleje xd)
i z meeega zdjec! (tez potem wkleje)

ale teraz koncze bo niedlugo
dyskoteka na koniec 6 klasy
http://www.youtube.com/watch?v=bKQAX9sFngo  this is meeega piosenka 

sobota, 18 czerwca 2011

Problem.

mam problem moze dzisiaj jade kupic conversy krotkie na lato!!
ale...
niewiem jaki kolor!!!!!!!!
czerwony czy granatowy???????????
nieweim!!!!!!!!!!!












niewiem bo kazdy mowi co innego! xd

dobra w pon. bedzie bal szostoklasisty!!!


a w sr. KONIEC ROKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

czwartek, 16 czerwca 2011

To jest zaje****e

kocham ten filmik,dlatego jest taki genialny poniewaz?
odpowiedz jest oczywista poniewaz ja to krecilaam!
wchodzcie tam to jest naprawde zaje****e!!!!!!!!!!!
http://bobofrutt.blogspot.com/2011/06/filmik-ze-statku.html?showComment=1308231329339#c2353460819478122131

nie.!

nieeeeeeeeeee opkazalo sie ze moze przedstawienia nie bedzie!!!!
a ja chce!!
Ania przychodz jutro i w pon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak moze sie sprezymy to we wtorek bedzie,ale niestety zawsze musi byc to moze
a tak mi sie podobala ta rola zlej corki! ;p
ooo i wogole dzis 6 osob bylo!
i na wffie moglismy wziasc duze pilki! i tak przez godzine na duzych pilkach siedzielismy :D
a na drugiej w 21 w kosza
na przyrodzie mielismy z p.maszka i omawialismy kto co ma przyniesc na bal w poniedzialek
ja mam chipsy kupic!  ;p
aha ania ty masz babeczki upiec te dobre! :d
na polskim dokanczalismy ten fajny film ale zal
na koncu bylo ze taki chlopiec maly mama mu pozwolila isc do tego niby taty(opiekuna) na kolacje i sie skonczyl i niewiadomo kto tym dzieckiem sie opiekowal bo rozprawa w sadzie miala byc!
i niewiem czy ten przyjaciel sie opiekowal czy ona<lol>
a na angielskim WF(z p.zagorska) i ja z patrycja w 21 w kosza (rzucilam raz za trzy ahahah a potem mialam swiece chociaz mialam 16 pkt.!) gralysmy a reszta w noge
a na drugim Wf w zbijaka a w przerwie ja z patrycja na boisku rece wcieralysmy w te czarne cos na boisku i wygladalysmy jak mudżyny xd
a potem na matmie w monopol gralismy ahahahahah
mialam jakies kolej zachodnia,polnocna i poludniowa
cos w holandi czestochowe i jakies najlepsze miasto!
a teraz slucham oczywiscie kogo? GRUBSONA <3
i moze potem ide na boisko do gory i oczywisccie na lody ( chociaz mam w domu xd)
adiós!

środa, 15 czerwca 2011

Szarlota ♥

wiem pisalam to 100 razy ale napisze jeszcze raz Szarlota <3 niemoge sie doczekac!!!!!!!
aha ania(sorry zapomnialam ze nie lubisz tego imienia wiec jeszcze raz)Stasiu niewiem tezz jak sie spakuje chyba do zwyklej torby wcisne sprzet bo floretu nie musze brac a do szermierczej ciuchy ja tak co roku robilam ale i tak musialam kosmetyczke i pare innych rzeczy trzymac w reku wiec...
aha i kupie meeeeega duzo slodyczy teraz basia mi nie zabierze kit keta i nie powie ze to nie ona
a  potem w jej lozku bedzie  papierek... xd
ooooo ania sorry znowu zapomnialam musze to wykuc Stasiu zaplacilas wogole hahah?
Szarlota<3 Szarlota <3 Szarlota <3 Szarlota<3 Szarlota <3 Szarlota<3 Szarlota<3 Szarlota<3 Szarlota<3
a stasiu dzieki za reklame xd
aahahahhahah bk dzis byla
na informatyce siedzimy pod sala i krzyczymy do kreta przegrales fajta i tak przez 30 minut,
potem sie skapnelismy ze pan sie juz 30 minut spuznia
wiec my do Pani M. idziemy i
m(my) p(pani)
m-prosze pani jest pan mikolaj
p-niema
m-to z kim mamy zastepstwo?
p-idzcie do biblioteki
m-ale biblioteka jest jeszcze zamknieta
p- no trudno niema kto sie wami zajac
a my w beke ahahaha
i przez tamte 30 minut wyszlismy se na dwor i zabieralismy zerowce pilke ahahha
ja chce szarlote <3 ja chce szarlote<3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blisko KONIEC ROKU!

juz niedlugo
KONIEC ROKU!
wlasnie mamy ostatnia lekcje historii! ;(
aaaa juz w nastepna niedziele SZARLOTA <333
niemoge sie doczekac!
wlasnie slucham GRUBSONA <3 ( atak dokladniej http://www.youtube.com/watch?v=LtFH7tZHm-g)
i lize lizaka xd (chupa chupsa)
Mam pasek! i srednia 5,3 !!! wow
ooo nudzi mi sie!
hmm...
wiecie ze z polaka mam 5! wow i mam chyba takie zachowanie jak marcin z polaka ahhahhahah  <lol>
dobra juz nie wiem co mam pisac wiec
ARRIVEDERCI!

poniedziałek, 13 czerwca 2011

ale upał!

ale upał nmie moge jak zaraz lodów nie zjem to zgine!
aaaa bylam 5 na zawodach <kozak> na... niewazne hahah ania wiesz ale ciiiiiii ahahha dostalam dyplom i skarpety szermiercze <lol>
za 1 miejsce -oczywiscie puchar,dyplom i torbe szermiercza
za 2 miejsce- puchar,dyplom i rekawica
za 3 miejsce- puchar,dyplom i przewód <zal>
za ,6,7,8 miejsce-dyplom i skarpety szermiercze
dalam pani dyplom hahhahahha a marcin da za 8 miejsce <ostatnie> jej dyplom ahahahn
TROCHE ZDJEC Z WYCIECZKI:













HMMM... to chyba ja.













a to jest fajny pirat! <ma fajne kolczyki xd>













to ja z moim i ani przyjacielem xd

















 to ja xd <jakby co probuje go udawac xd>


to ja < znalazłam skarb!, stawiam wszystkim lody!> i król buldog I i ostatni!

reszte zdjec bedzie na  http://bobofrutt.blogspot.com/2011/06/ahoj-kapitanie.html

dobra koncze aaa juz na 100% do szarloty i do cetniewa jade nie moge sie tego doczekac! <3
PS.ania dobrze zbluzgalas wiesz kogo na blogu lubie to!

To juz jest koniec niema juz nic...
paaaa





środa, 8 czerwca 2011

deszczyk ♥

pada jeszcze deszczyk ale fajnie.
a wiec opowiem wiec o poscie AHOJ!
a wiec jak juz pisalam bylismy na statku i w chowanego sie bawilismy: Ja,Pati, Miki,Ania,Ala,Buldog,Kret i basia xd
hahah
i potem bylismy zamoczyc nogi czyli cali mikolaj byl caly mokry a ja mialam koszulke mokra
my wchodzilismy do wody i
robilismy zawody kto dluzej wytrzyma w tej zimnej wodzie
ja nie wygraywalam <foch>\
ahahah  mikolaj kozaczy, bo zegarek kupil w sopocie i wie ktora godzina ;d
potem KFC!
kazdy (prawie big boxa zamowil) ja wzielam twister box czy jakto sie nazywa i bylo dobre
ale beka byla perzy naszym stole byl (mikolaj,marcin,buldog,ja , patrycja i kasia)
i byla taka beka ze nie moglam przestac sie siac hahah
albo kret przychodzi i takie cos:
ale w meskim smierdzi a pani akurat stala kolo nas i mowi to co ty tam zrobiles ahaha
a potem kazala nam torbe ani schowac ahahah bo zostawila bez opieki hahha
potem juz wrocilismy i wyszlam na dwor byl:(marcin,ania,ania,maja,kajtek)
najpierw gralismy w kenta ja ania ania i marcin
potem robilismy zdjecia i nagrywalismy film (ale kajtek jest fotogeniczny ;O)
i potem ja ania i kajtek gralismy w glupiego jasia hahah
i mialam cala bluzke brudna bo po deszczu bylo i pilk byla od blota hahah! haha
dobra koncze jutro kregle ahahah fajnie!
Ps. pewnie na tym blogu beda zdjecia z dzisiaj bobofrutt.blogspot.com
pa :*
do jutra!

Ahoj!

AHOJ!
Dzis bylismy na statku pirackim!










                                                                         

na statku byl taki zarabisty pirat z kolczykami i zolwika nam przybil ahahah
i na statku bawilismy sie w... CHOWANEGO
i nie szukalam ani razu HARDCORE
potem na plaze i wbiegalismy do wody i mam cala bluzke mokra xd
potem w KFC! ahahah
bk byla ja ciagle sie smialam i nie moglam przestac! <lol>
       hahaha
lubi edzisiejszy dzien dokladniej opowiem dzis wieczorem bo teraz sie spiesze pa <3         

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Po zawodach.

jestem juz po zawodach i wlasnie chcialam sie wyspac ale gosciu z wiertarka mi nie pozwolil trudno,
potem sie wyspie .
a wiec zaawody nieeee przegralam z br.....wska 12:11 zaaaal pl bez kropk
po walce ide a jej tata czy trener chyba tata xd piatke mi daje, a ja tak patrze kto to?
a on : dobra walka byla
a ja: dzziekuje
i ja tak patrze kurde kto to?
patrze a on od tamtej
potem stoje on podchodzi i takie cos:
z jakiego rocznika jestes?\
a ja: 98
a on:dobra jestes jak na ten wiek
  ta yhy ta
dobra ide spac nie mam sily pa

piątek, 3 czerwca 2011

...

o jejuuuuuu!
nic a nic mi sie niechce!
a mam tyle do roboty ;(
musze do sklepu po cos slodkiego leciec, spakowac sie, nagrac piosenki i film na MP4
bo jutro na zawodyjki do poznania jedziem tralalala ;d
aaaa dzisiaj musielismy ubierac 1-o klasistow bo zawody pierwsze mieli xd
moja podobieczna byla GOSIA i WYGRAŁA zawody bo oczywiscie ma to po mnie xd
aaa marcina synek byl fajny <lol> WOJTEK haha
oooo i z ania i patrycja walczylysmy wszystkie 3 floretami plastikowymi ahahhaaha
ale faaajnie bylooooo!
JA JUŻ CHCE ...








i OBOZY <3 SZARLOTE I CETNIEWO <3

aaaaaaaa

dobra ja koncze pakowac sie trzeba xd

zyczcie mi powodzenia xd ;d 


poniedziałek, 30 maja 2011

Stół xd

teraz codziennie chodze ja marcin and ania i ania na boisko i w stol gramy hahaha
dzis bylo faajnie na WF-ie  gralismy na pierwszej godzinie a na drugiej drabinki a na koniec kosz :P
teraz juz coraz blizej WAKACJE i jest luzz xd
aaa dzisiaj ciagle na boisku mowilam lol mi cie ahahah
aaa na przyrodzize byyylo meega <3
przyjechala ciezarowka bo mieli makulatore zabrac i byl taki fajny pan i nam pozwolil do ciezarowki wejsc ahahah i robilismy imreze i kurde wszyscy ssie na kartony rzucili i kartony sie popsuly w ktorych kartki byly ahaha <lol>
 i musielismy sprzatac ahahahm;d
aaaangol dostalam 4 aaa z testu <mistrzunio> ta yhy ta xd
mam zachowanie wzorowe tralalala
PRAWIE od kazdego nauczyciela hahah podkreslam prawie
aaaaaaooooooooaaaaaaaaoooo <wiem nudzi mi sie>
na treningu krotka rozgrzewka dwie walki do 12 (ja zrobilam jedna ahahah) <kozak>
i KONIEC o 16.30 skonczylismy ahahhahahhahahaha
po treningu poszlam z ania na boisko i poczywiscie kto byl.?
VINCENT 
masakra.
potem poszlam na loda big toffi i co?
oczywiscie znalazłam napis poczuj smietankowa radosc
zaraz oni poczuja ale nie smietankowa radosc xd
potem przyszla b... anie sorry przed lodami przyszla basia i potem poszla
i robilysmy z ania fotki a potem patrzymy marcelinka przyszla ;O
a potem jego siostra Anna
i gralismy w co.?
\STÓŁ!!!!!!!!!
potem znowu poszlismy na lody i tez kupilam big toffi
i co.?
znowu kur.a napisali poczuj smietankowa radosc
wiecej ich nie kupuje <foch>
potem poszlismy chwle pogralismy w stol
i
poszlismy
jutro czuje ze bedzie fajnie xd! milego dnia!!!!!!!!!!! ;D

niedziela, 29 maja 2011

Nie mam siły na nic!

Jestem meeeega zmęczzona!!!
ale podobaaaał mi sie weekend lalalala
sobota. ;D
rano poszłam sobie na zawody chhhhhłopakow
ahahahah ania miala aparat ahahahahahahahahaha
buldog przegral o 16 marcin tez a mikolaj z wojnowskim o 8 patrycja powtarzala co akcje skret,skret,skret
potem do gb ale nic nie kupilam ;( mialam do fashion house ale mi sie niechcialo tak daleko xd
jak wrocilam to chwile tv poogladalam i paciorek i spac ;d
niedziela ;d
rano zawody!!! napoczatki grupy mi poszly tak w kit
potem po grupach walke wygralam a potem trafilam na gosciowe ktora wygrała zawody i patrycja z nia tez przegrala ale o 8 aaaaa nie lubie poznania! i przegralam ale, MÓWI SIĘ TRUDNO I PŁYNIE SIĘ DALEJ xd kazdy wie z jakiej to bajki(dla ułomnych z Gdzie jest Nemo)
potem wrocilam do domu szybko wzielam prysznic i sie przebralam w taka sliczna spodniczke meeega mi sie podoba jest piekna ♥
i pojechalam na komunie mojego kuzyna xd faaajnie bylo! byla trampolina w restauracji na dworzu ahhahahahah (dzieci zabawe mialy i w zapasy sie bawily) hahaha xd
i jak wrocilam usiadlam do laptopa i zaczelam pisac xd
ale juz koncze bo mama na kolacje wolaaaa
i ogolnie milo spedzilam weekend ;D
pa <3

piątek, 27 maja 2011

Fajnie jest! ;D

aaa wczoraj dzień mamusi ♥
bylam rano na tym konkursie kamienia i nie wygralam ;( ale itak mi to nic nie robi.
potem bylam w gb z ania.!,zeby kupic prezent mamie ;D
ooooo a dzisiaj w szkole byloooo meega fajnie ;)
polski oczywiscie role ;p
religia (fajny film)
matma (g.wych.) bo ciagle gadalismy (jak zawsze na matmie) ;P
WF (ogolno rozwojowka)-palant hahah coraz bardziej lubie ta gre xd
dwa WF haha 1 godz. w 21 potem dziewczyny graly w prawda czy ryzyko a chlopacy w noge xd
przyroda ahahahaha mielismy robic cwiczenia bo mikolaj i kacper poprawiali test,ale ja i ania pisalysmy po jej cwiczeniach rooozne rzeczy(na temat Pigmejów hahaha ) chyba na jej blogu bedzie zdjecie jej cwiczen ;p 
http://bobofrutt.blogspot.com/ (polecam)
a po szkole poszlam ja marcin ania ania i potem basia na boisko i byyyylo faaaajnie
gralismy w stol ahaha (i chwile w prawda lub wyzwanie)
to byyyl udany dzien a teraz musze konczyc bo ania chce w haxball grac;p
paaaaaaa <3
a jeszcze jutro zawody chlopakow,a w niedziele nasze ale sie ciesze xd
dobra teraz juz naprawde koncze
paaaa <3 

środa, 25 maja 2011

Zmęczona.!

Dzis jestem taka zmeczona po treningu!( ale to chyba dobrze). Dzisiejszy dzien byl nawet spoczi.;p
Bedziemy w gazecie ( moja klasa) tralalalala :D.Poniewaz jestesmy 6 klasa i dzis fotograf przyjechal nam fotki pstrykac w strojach szermierczych;p jakby co to bedziemy w dzienniku baltyckim xd (rzucajcie sie bo nas kazdy kupuje wiec moze zabraknac xd)aaaa dostalam 5- z historii fajnie nie.?! ;d oooooo i z informatyki 6 <dumna>
(ale itak nie lubie tego zolwika!) aaaa zajadam sie wlaaasnie truskaffffkami <3 dooobra koncze bo jestem taka zmeczona,ze padammmm. Mam ochote sie polozyc na lozku i nie wstac do jutraaaaa a no wlasnie apropo jutra DZIEŃ MAMUSI! lubie to! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jutro mam na 9.00 do 12.30 hahaha (pozdro ania)
bo idziemy z pania do jakiegos profesora bo konkurs na kamien byl i ten kto dal to idzie hahahaha

PAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ( do jutra!)

wtorek, 24 maja 2011

even a good day.!

dzisiajjj,wtooorek.faaaajowo bylo. ;p w szkole pierwszy byl polski, napoczatku cwiczenia ...(ktorych niemialam xd i ania tez) potem pani pytala chlpaakow z roli czy umia.! czyli (mikolaj,marcin,buldog,kacper) i ale. I opczywiscie mikolaj tak jak zawsze mial proooblem z wypowiedzeniem zdania : krol jegomość hahahha beka byla bo ciagle go poprawialismy.. Apropo roli to w szqole moja klasa robi przedstawienie pt. ,,Kopciuszek`` i jestem Haneczka hahahahah (zla siostra buhahaha). potem matma oczywiscie cwiczenia jakies... WF aaaaaa
gralismy w noge < 3333 moja klasa na 5 hahaha oczywiscie my wielcy mistrzowie  < 3 wyygralismy 5:0 aaa
druga godzina teeez faaajna mieeelismy cwiczenia w parach na dworzu!!!!!! < 333 potem historia luz blues bo pan testy sprawdzal! ostatnia lekcja religia fiiilm.


treeening.
byyylo fffaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajnie. ;p na 1 godzinie miala lekcje indywidualna a oni duuuze pilki < 333 potem druga godzina beeeka 1 walka marcin(beka) druga walka mikolaj (beka) przez niego trafic niemoglam bo mnie rozsmieszal i marcin tez bo seeedziowal,trzecia ......niepamietam hahah ale marcin mi ciagle sedziowal wiec ( BEKA) i ogoooolnie ten dzieeen byl udany. dobra ja koncze pisaac bo mnie palce bola xd :P paaaaaaaaa do juuuuutra!!!!!!! :D